Az Intersnacknél szeretnénk nagyszerű ízeket készíteni, miközben olyan termékeket is kínálunk, amelyek támogatják az egészséges életmódot.
Folyamatosan fejlődünk és új gyártósorokat telepítünk.
Sós, sótlan, csökkentett és alacsony zsírtartalmú ropogtatnivalók széles választékát kínáljuk különböző kiszerelésekben.
A nyílt és átlátható kommunikáció eszköz számunkra, hogy segíthessünk fogyasztóinknak a megfelelő snack termékek kiválasztásában.
Támogatjuk a kiegyensúlyozott táplálkozás és a megfelelő mennyiségű mozgás egészséges kombinációját a fogyasztók körében népszerűsítő kezdeményezéseket.
Ezen kívül társaságunk több magasabb gyümölcs-, mag-, zöldség- és teljes kiőrlésű gabona tartalmú terméket is fejleszt.
A fogyasztók felé történő kommunikáció terén további hangsúlyt kapnak:
A felelősségteljes marketing jegyében, cégünk csatlakozott az Európai Snack Szövetség (ESA) ajánlásához, amely támogatja az EU kötelezettségvállalását (EU Pledge) az egészségesebb snack-termékek népszerűsítése és a gyermekek kiegyensúlyozottabb életmódja érdekében. Az ESA-kezdeményezés keretében vállaltuk, hogy közvetlenül 12 év alatti gyermekeknek a televízióban, a nyomtatott sajtóban és az interneten csak akkor reklámozunk termékeket, ha azok megfelelnek bizonyos kritériumoknak.
2018 óta kérdéseket és észrevételeket lehet tenni marketing kommunikációk megfelelőségével kapcsolatban, az oldal angolul itt elérhető.
Termékeink maximális minőségének és biztonságosságának garantálása érdekében minden tőlünk telhetőt megteszünk, aminek részét képezik többek között az alábbiak:
Folyamatosan azon dolgozunk, hogyan tudnánk termékeinek minőségét táplálkozásélettani szempontból még tovább javítani. Ennek részeként külön figyelmet fordítunk az alábbiakra:
Valljuk, hogy az egészségesebb ropogtatnivalóknak ugyanolyan finomnak kell lenniük, mint más termékeknek, nem elég, ha csak megközelítik azokat. Ezért megalkottuk a lencse chipset, ami egy egészségesebb választás, ízkompromisszumok nélkül.