Intersnack Magyarország Kft.

Fogyasztók iránti felelősség

Innováció a jobb, ízletesebb termékekért

Folyamatosan fejlődünk és új gyártósorokat telepítünk.

Sós, sótlan, csökkentett és alacsony zsírtartalmú ropogtatnivalók széles választékát kínáljuk különböző kiszerelésekben.

A nyílt és átlátható kommunikáció eszköz számunkra, hogy segíthessünk fogyasztóinknak a megfelelő snack termékek kiválasztásában.

Nagyszerű íz, kiváló minőség

Ízletes snackkeket biztosítunk fogyasztóinknak figyelembe véve a helyi igényeket. Tesszük mindezt az élelmiszerbiztonsági szabályok maradéktalan betartása mellett, gondosan figyelve a kiváló minőség biztosítására.

Mindig jó választás

Az embereknek olyan snackkekre van szükségük, amik ízletesek, ugyanakkor illeszkednek a kiegyensúlyozott életvitelükbe is. Olyan technológiai megoldásokat és természetes alapanyagokat választunk, melyek által finom, de csökkentett zsír és só tartalmú termékeket készíthetünk.

Őszinte kommunikáció

Felelősségteljes, informatív és átlátható kommunikáció a kulcsa annak, hogy fogyasztóinknak segíthessünk a megfelelő snackkek kiválasztásában. Csomagolásainkon és online is elérhetőek termékeinkkel kapcsolatos tápérték információk, melyek segíthetnek a tájékozódásban.

Fogyasztó

Innováció a jobb, ízletesebb termékekért

Főbb eredményeink

82%-a

termékeinknek

kizárólag természetes ízeket tartalmaz

99%-a

termékeinknek

mesterséges színezék vagy édesítőszer nélkül készül

95%-a

termékeinknek

mesterséges ízfokozó nélkül készül

97%-a

termékeinknek

alacsony telített zsírsav tartalmú napraforgó/repceolajat tartalmaz

Felelősségteljes marketing

Az "EU Pledge"

A felelősségteljes marketing jegyében, cégünk csatlakozott az Európai Snack Szövetség (ESA) ajánlásához, amely támogatja az EU kötelezettségvállalását (EU Pledge) az egészségesebb snack-termékek népszerűsítése és a gyermekek kiegyensúlyozottabb életmódja érdekében. Az ESA-kezdeményezés keretében vállaltuk, hogy közvetlenül 12 év alatti gyermekeknek a televízióban, a nyomtatott sajtóban és az interneten csak akkor reklámozunk termékeket, ha azok megfelelnek bizonyos kritériumoknak.

2018 óta kérdéseket és észrevételeket lehet tenni marketing kommunikációk megfelelőségével kapcsolatban, az oldal angolul itt elérhető.

Termékinnováció

Valljuk, hogy az egészségesebb ropogtatnivalóknak ugyanolyan finomnak kell lenniük, mint más termékeknek, nem elég, ha csak megközelítik azokat. Ezért megalkottuk a lencse chipset, ami egy egészségesebb választás, ízkompromisszumok nélkül.