Intersnack Magyarország Kft.

Fogyasztók iránti felelősségvállalás

Termékinnováció

a "light" snackek iránti növekvő kereslet kielégítésére

Lencse chipseink népszerűsége bizonyult az egyik legnagyobb növekedési hajtóerőnek a specialitás üzletágunkban.

A lencse chipset számos márka alatt bevezettük 11 európai országban. 2020-ban 72%-kal emelkedett az eladások száma az előző évhez képest. Mitöbb, óriási öröm volt számunkra, hogy a Nielsen piackutató intézet a német funny-frisch lencse chipset beválasztotta a 25 legsikeresebb európai innováció közé 2020-ban.

Növekvő igény a "light" ropogtatnivalók iránt

Az Intersnacknél már évekkel ezelőtt felismertük az egészségesebb termékek iránti növekvő keresletet. Anders Andersson, az Estrella márka svédországi kutatási és fejlesztési igazgatója elmondja, hogyan kezdett el dolgozni egy új terméken követve ezt az aktuális trendet. „Tíz-tizenöt évvel ezelőtt nagyon kevesen voltak azok, akik tudatosan figyeltek arra, hogy mennyi fehérjét fogyasztanak - leszámítva az edzőterembe járók egy kis csoportját." Mindez megváltozott, és most már szélesebb körben érdeklődnek ezen termékek iránt.

"Az egészségesebb ropogtatnivalóknak ugyanolyan finomnak kell lenniük, mint más termékeknek, nem elég, ha csak megközelítik azokat."

Anders Andersson, R&D igazgató, Estrella márka, Svédország.

Ezt a filozófiát az Intersnack Magyarországnál is követendő példának tartjuk. Büszkék vagyunk, hogy 2022-ben mi is bevezethettük a lencse chipset a Chio márka alatt. A ropogós csemegét két ízben gyártjuk győri gyárunkban.

Alternatív alapanyagok

Új, fehérjében gazdag alapanyagot kezdtük el keresni. Számos alternatívát kipróbáltunk, mint például bab, borsó, chiamag. Ezek az alapanyagok sajnos nem bizonyultak megfelelőnek savanyú utóízük miatt. Végül a lencse mellett döntöttünk. Hogy miért? Mert azon kívül, hogy magas a fehérjetartalma, olyan nagyszerű ízt biztosít, amely rendkívül jól párosul a mi egyedi ízeinkkel.

Nagyszerű íz, kevesebb zsírtartalom

A lencse chips egy egészségesebb opciót képvisel, hiszen 40%-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint a classic sós chipseink. Mindegy, hogy mennyire egészséges egy termék, a nagyszerű íz elengedhetetlen, ami megmagyarázza, miért is olyan népszerű a lencse chipsünk. Mindezek mellett az osztrák és német fogyasztók már a csicseriborsóból készült termékeket is élvezhetik. Folyamatosan új ötleteken dolgozunk, így fogyasztóink további ízletes újdonságokra számíthatnak.

Fogyasztói felelősség

Elkötelezettek vagyunk arra, hogy fogyasztóinknak számos ízletes és tápláló választást biztosítsunk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy termékeinket egészségesebbé és természetesebbé tegyük azzal, hogy csökkentjük a zsír-, só-, és cukortartalmukat, illetve kiküszöböljük a felesleges hozzáadott anyagokat és allergéneket.

Még több információ a fenntarthatóságról

Makadámdió

A malawi kistermelő gazdák támogatása

Csomagolás

a fenntartható körforgásért

Szolgáló vezetési modell

Alkalmazottaink szerepvállalásának és elkötelezettségének elérése érdekében azt szeretnénk, ha tehetségük valóban kibontakozna.